Ingrediënt: spinazie

Ovenschotel met Quinoa, spinazie,tomaat,geitenkaas en ei

Recept Afdrukken
bereiding
Stoof het fijngesneden uitje aan en voeg de spinazie toe tot die geslonken is, kruid met peper en zout. Leg de spinazie in een ovenschotel. Leg daarop de gekookte quinoa en daarop de tomaatjes in plakjes gesneden. Overgiet met de tomatensaus en een goede scheut olijfolie. Kruid met peper en zout. Leg daarop de geitenkaas in stukjes. Zet de schotel voor 20 min in een voorverwarmde oven van 200°. Haal de schaal uit en breek de eitjes bovenop de kaas. Zet de schaal nog op 5 min in de oven. Smakelijk!
Prep Tijd 5 minuten
Kook Tijd 60 minuten
Porties
personen
Ingrediënten
Prep Tijd 5 minuten
Kook Tijd 60 minuten
Porties
personen
Ingrediënten

shot of health

shot of health! Weinig tijd s’ochtends? Mix de smoothie alvast voor je gaat slapen bewaar hem in de koelkast in een go beker, die je volgende dag alleen maar uit de koelkast hoeft te grissen!

Klinkt misschien gek als ontbijt. Maar de groene blaadjes zitten bomvol vitaminen en mineralen.

unknown

Recept Afdrukken
shot of health
Doe eerst het fruit in de blender, vervolgens de spinazie erbovenop en mixen maar. Zodra het geheel romig is, schep je de chlorella- en eiwit-poeder erin en laat je de blender nog een paar seconden draaien zodat het goed mengt.
Kook Tijd 10 minuten
Porties
persoon
Kook Tijd 10 minuten
Porties
persoon

Proteïne- bessen shake

Recept Afdrukken
Bessen shake
Doe de Amandelmelk, de bessen , de banaan , hennepzaad, chiazaad , kokosbloesemsuiker en het vanille- extract in de blender. Mix tot een romige Shake. Voeg de spinazie toe en mix opnieuw.
Prep Tijd 5 min
Kook Tijd 10 min
Porties
persoon
Ingrediënten
Prep Tijd 5 min
Kook Tijd 10 min
Porties
persoon
Ingrediënten
Notities

shutterstock_203312059-1000x520