Ingrediënt: banaan

romige avocado pudding

Recept Afdrukken
romige advocado pudding
mix alles samen en doe in glazen schaaltjes versier met wat chia- zaadjes.
Porties
personen
Ingrediënten
Porties
personen
Ingrediënten

chia – bananenpudding

Recept Afdrukken
chia - bananenpudding
mix de banaan, amandelmelk,honing en vanillepoeder in een blender tot een dik en romig geheel. Doe het mengsel in een kopje en voeg het chiazaad toe. Roer goed, zodat de zaden goed verdeeld worden. Zet het vervolgens minimaal 4 uur ( of een nachtje) in de koelkast, zodat het klaar is.
Prep Tijd 4 uur
Porties
personen
Ingrediënten
Prep Tijd 4 uur
Porties
personen
Ingrediënten

havermout met Banaan en pruimen

Recept Afdrukken
havermout met Banaan en pruimen
Doe de havermout, de helft van de banaan, geprakt, en de amandelmelk in een steelpan en breng het mengel al roerend aan de kook. Laat 5 min. doorkoken. Maak het kruidig door de kaneel toe te voegen. Doe het geheel in 2 kommetjes. Doe de pruimen en de appel en de rest van de banaan in kleine stukjes en leg ze erbovenop. bestrooi ze met kokosrasp als afwerking.
Prep Tijd 15 munuten
Porties
personen
Ingrediënten
Prep Tijd 15 munuten
Porties
personen
Ingrediënten

shot of health

shot of health! Weinig tijd s’ochtends? Mix de smoothie alvast voor je gaat slapen bewaar hem in de koelkast in een go beker, die je volgende dag alleen maar uit de koelkast hoeft te grissen!

Klinkt misschien gek als ontbijt. Maar de groene blaadjes zitten bomvol vitaminen en mineralen.

unknown

Recept Afdrukken
shot of health
Doe eerst het fruit in de blender, vervolgens de spinazie erbovenop en mixen maar. Zodra het geheel romig is, schep je de chlorella- en eiwit-poeder erin en laat je de blender nog een paar seconden draaien zodat het goed mengt.
Kook Tijd 10 minuten
Porties
persoon
Kook Tijd 10 minuten
Porties
persoon

Proteïne- bessen shake

Recept Afdrukken
Bessen shake
Doe de Amandelmelk, de bessen , de banaan , hennepzaad, chiazaad , kokosbloesemsuiker en het vanille- extract in de blender. Mix tot een romige Shake. Voeg de spinazie toe en mix opnieuw.
Prep Tijd 5 min
Kook Tijd 10 min
Porties
persoon
Ingrediënten
Prep Tijd 5 min
Kook Tijd 10 min
Porties
persoon
Ingrediënten
Notities

shutterstock_203312059-1000x520

Carotine Smoothy

 

 

Recept Afdrukken
Carotine Smoothy
Kook Tijd 5 min
Porties
pers
Ingrediënten
Kook Tijd 5 min
Porties
pers
Ingrediënten
Instructies
  1. Doe alle grof gesneden ingrediënten in een blender en voeg een tas soja melk toe mix alles tot een luchtige Smoothy

Haverpannekoeken

Heerlijk ontbijt of tussendoortje

Recept Afdrukken
Haverpannekoeken
Prep Tijd 5 min
Kook Tijd 20 min
Porties
personen
Ingrediënten
Prep Tijd 5 min
Kook Tijd 20 min
Porties
personen
Ingrediënten